شرکت طراحی اپ

با بالا رفتن تعداد کاربران تلفن های همراه ، امروزه درصد بالایی از کارها و خدمات با استفاده از تلفن های همراه صورت می پذیرد.
به همین علت بسیار حائز اهمیت می باشد که شما بتوانید برای کسب و کار خود اپ ( خدماتی ، فروشگاهی ، موقعیت یابی ، سرویس دهی و …) داشته باشد. 

مواردی که ماناتاز را تبدیل به یک شرکت طراحی اپلیکیشن خوب کرده است عبارتند از :

  • عدم محدودیت در سیستم عامل اپ
  • پشتیبانی طولانی مدت اپ برای شما کاربران عزیز
  • قیمت مناسب
  • عدم محدودیت در نوع اپلیکیشن و کاربری اپلیکیشن
  • ارائه ی اپ در مارکت های مورد نظر شما
  • پکیج های مانا که کاربردی ترین اپلیکیشن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما آماده سازی می کند

طراحی اپ

امروزه داشتن اپلیکیشن برای کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت شده است زیرا همانطور که گفته شد ، اکثرا با استفاده از تلفن های همراه خود عملیات های روز مره را انجام خواهند داد.

از مهم ترین ویژگی های طراحی اپ بدست ماناتاز را می توان به خدمات پس از فروش آن اشاره کرد.
ماناتاز خود برای اپلیکیشن شما کمپین های مورد نیاز برای تبلیغات در مارکت های بازار و حتی گوگل پلی ران می کند.

ماناتاز و تیم تخصصی آن توانایی طراحی اپلیکیشن برای تمامی پلتفرم ها از جمله اندروید ، ios  و PWA و اپ تحت وب را دارا می باشد.

ماناتاز اپلیکیشن شما را با زبان برنامه نویسی پویا و بهینه متناسب با نوع اپ طراحی می کند و تمامی امکانات درخواستی شما به بهترین شکل ممکن در اپلیکیشن پیاده سازی خواهد شد ، همچنین لازم به ذکر است تمامی مشاوره های لازم در زمینه ی طراحی و دیزاین اپ تا حتی ایده پردازی های لازم برای توسعه ی اپ را به شما داده خواهد شد.

بروزرسانی اپ و ارائه ی آپدیت های جدید برای آن ، بازاریابی اپ و ارائه ی آن برای تمامی سیستم عامل های مورد نیاز شما از خدماتی است که در پکیج های ما قابل دسترس می باشد.

سفارش اپلیکیشن

خدمات و پشتیبانی

سیستم عامل

ماناتاز برای سیستم عامل های اندروید ، ios  و تحت وب  ، اپ را برای شما منتشر خواهد کرد.

پشتیبانی

به دلیل اینکه پنل مدیریتی اپلیکیشن مانند سایت نیست و یه مقدار دسترسی سخت تری برای درج و حذف محتوا خواهد داشت ؛ ماناتاز زمان پشتیبانی طولانی تری را ارائه می دهد و این زمان بین ۶ ماه تا ۱ سال می باشد و پس از آن نیز آموزش های لازم برای کار با پنل مدیریتی مورد نظر داده می شود.

انتشار و بازاریابی

از امکانات فوق العاده ای که برای اپلیکیشن شما ارائه می شود بازاریابی و انتشار آن در مارکت های بازار و گوگل پلی و اجرای کمپین های تبلیغاتی می باشد که تاثیر بسزایی را در روند فروش و دیده شدن اپ شما خواهد داشت .

لازم به ذکر است با توجه به تحریم های بین المللی که وجود دارد ، امکان انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور برای بسیاری از توسعه دهندگان غیر ممکن شده است اما ماناتاز با راهکارهایی که در برگه ی ” انتشار اپلیکیشن و بازی در گوگل پلی و اپ استور ” ارائه داده است می تواند این روند را نیز برای شما طی کند.

قیمت مناسب

قیمت مناسب شعار همیشگی و جامع ماناتاز برای تمامی محصولات خود از جمله اپ می باشد در قبال خدماتی که برای شما عزیزان ارائه می دهد .

پکیج های متنوع همراه با پکیج های مانا

یکی از مهم ترین مزایای رقابتی ما در تنوع پکیج ها می باشد که در  هر کدام از پکیج ها در برگه ی سفارش اپلیکیشن شاهد خدماتی ائم از تبلیغات – ارائه ی اپ برای دو سیستم عامل و ایده پردازی های خاص و پر فروش ماناتاز خواهید بود.

طبق توضیحات بالا شما با استفاده از پکیج های مانا نیز می توانید ، سوپر اپلیکیشن هایی که قبلا ماناتاز صفر تا صد آن ها را در انواع فروشگاهی تا خدماتی طراحی کرده است ، سفارش دهید و از آنجایی که این اپلیکیشن ها از قبل طراحی شده اند پروسه ی تحویل آن ها حداکثر بین ۱ تا ۲ هفته می باشد.

مشاوره ی رایگان

مشاوره ی رایگان یکی از بزرگ ترین برگ برنده های ماناتاز می باشد که در تمامی زمینه های خدماتی شرکت از جمله طراحی اپلیکیشن نیز نقش بزرگی را ایفا می کند و واحد طراحی اپ تمامی مشاوره های تخصصی و لازم را برای فروش و موفقیت هر چه بیشتر اپلیکیشن شما ارائه میدهد .

ماناتاز تعرفه های طراحی اپ را برای شما کاربران عزیز به مناسب ترین شکل ممکن محاسبه می کند.
شما می توانبد از این لینک تعرفه های طراحی اپلیکیشن در انواع کاربری و زبان کد نویسی را با مناسبت ترین قیمت ممکن ببیند.
همچنین لازم به ذکر است تمامی این تعرفه های همراه با هزینه ی ارائه ی اپ در مارکت بازار می باشد .

نمونه کارها

اپلیکیشن صرافی ارزهای دیجیتال

اپلیکیشن مشاورین املاک

اپلیکیشن نوبت دهی فراویزیت

اپلیکیشن فروشگاهی - چندفروشندگی

اپ 2023

اگر نگاهی به بهترین اپلیکیشن های جهان تا ۲۰۲۲ بندازیم متوجه خواهید شد الان دیگر جایی برای اپلیکیشن هایی با ایده های تکراری و متداول نیست و اپلیکیشن هایی در سبک فروشگاهی و یا آموزشی کاربران خاص و مشتریان خاص خود را دارند ؛ اما در بازار جهانی نمیتوانند رتبه های برتر را از آن خود کنند.
اکثریت اپلیکیشن های پر مخاطب و پر دانلود که مربوط به کسب و کار هستند به صورت وب اپلیکیشن می باشند.
یعنی آن کسب و کار از طریق وبسایت خود ، بر روی اپ نیز به صورت کامل تسلط دارد.

همچنین از لحاظ مباحث پرداختی نیز اپلیکیشن های جدید ، نیز به فکر اضافه کردن درگاه های پرداخت مورد نیاز برای ارزهای دیجیتال نیز افتاده اند.
و همانطور که در برگه ی شرکت بازی سازی در رابطه با بازی های بلاکچین توضیحاتی ارائه شد ؛ می توان گفت اپلیکیشن ها نیز آینده ای به این سمت را تجربه خواهند کرد.

دانستنی ها

WhatsApp

واتس اپ را میتوان یکی از بزرگ ترین – بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن ها جهان با نزدیک به 6 میلیارد دانلو در سرتاسر دنیا دانست که وظیفه آن پیامرسانی می باشد .

 این در حالی ا‌ست که واتساپ هنوز در حال تکامل و توسعه می باشد و نتوانسته است کاربران زیادی در ایالات متحده‌ی آمریکا به ‌دست آورد که قطعا واتس اپ با تکمیل فرایند توسعه ی خود به یکی از غول های دنیای فناوری تبدیل خواهد شد. 

این پیامرسان از سال ۲۰۱۴ تاکنون و با قیمت ۱۹ میلیارد دلار، در مالکیت فیسبوک با مدیریت مارک زاکربرگ بزرگ قرار دارد.

Jva

قطعا از جاوا میتوان به یکی از بزرگ ترین و جامع ترین زبان های برنامه نویسی اپلیکیشن اشاره کرد . جاوا یک زبان شئ گرا بوده و
برای اولین بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت طراحی اپلیکیشن(Sun Micro System) ساخته و طراحی شد.
یکی از بزرگ ترین مزایای جواب توابع ساده و جامع آن در کنار امنیت بسیار بالایی که دارد می باشد .
اکثر شرکت های طراحی اپلیکیشن از جمله ایرانیان ماناتاز از جاوا برای برنامه نویسی اپ های خود استفاده میکنند.
تا امروز جاوا توانسته است نزدیک به ۳۰ درصد از اپلیکیشن های سرتاسر جهان را تحت سلطه ی خود در بیاورد و جالب است بدانید خود سیتسم عامل اندروید نیز با جاوا نوشته شده است.
این امر باعث می شود شما هیچ محدودیتی در توسعه و طراحی اپ نداشته باشید.

سیمبین

سیمبین را میتوان به عنوان یکی از اولین سیستم عامل هایی شناخت که برای گوشی های نوکیا اولین بار مورد استفاده قرار گرفت .
این سیستم عامل برای اولین بار در سال 2000 میلادی و بر روی تلفن های نوکیا و اریکسون معرفی شد. 

شرکت تولید موبایل و طراحی اپ نوکیا به عنوان آخرین استفاده کننده از سیستم عامل سیمبین باقی مانده و تنها برخی از آخرین موبایل‌های خود را به نسخه‌ی بل آپدیت کرد. نوکیا هم اکنون به عنوان آخرین تلفن مجهز به سیستم عامل سیمبین در دنیا شناخته می‌شود.

 لازم به ذکر است الان با به روی کار آمدن سیستم عامل های پر طرفدار و جامعی مانند اندروید که توسط گوگل ارائه و IOS که توسط اپل ساخته شد ؛ دیگر سیستم عامل های حتی به روزی مانند ویندوز فون یا بلک بری نیز منسوخ شده به حساب می آیند.

ترین های طراحی سایت و اپلیکیشن

خلاصه
بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن
نوع خدمات
بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن
حوزه
کل کشور
توضیحات
طراحی اپلیکیشن در انواع فروشگاهی - خدماتی - اموزشی - شرکتی و ... با تمامی امکانات درخواستی در دو سیستم عامل اندروید و ios