پکیج طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک

(کامل ترین و تخصصی ترین پکیج مخصوص مشاورین املاک در قالب سایت و اپ)

طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک

یکی دیگر از بهترین و جامع ترین پکیج های ماناتاز ، پکیج اپلیکیشن برای مشاورین املاک و خرید و فروش ملک می باشد ، که یک اپلیکیشن بسیار جامع واختصاصی ای است که برای مشاورین املاک طراحی شده است .

شرکت ایرانیان ماناتاز طراحی اپلیکیشن خرید و فروش ملک را به گونه ای طراحی کرده است که از هر پلتفرم مشابه قوی تر و کامل تر می باشد و بسیاری از امکانات آن در هیچ سایت و یا اپلیکیشن دیگری قابل دسترس نیست .

کارایی و قابلیت های پکیج

این پکیج در واقع شامل دو اپلیکیشن و یک وبسایت می باشد ، که توضیحات آن به شرح زیر است :

تصاویر 360 درجه و تور مجازی

شاید این یک قابلیت منحصر به فرد و تازه ای نباشد اما قطعا ماناتاز به این قابلیت نیز شاخ و برگی داده است که یک نسخه ی توسعه یافته از سایر آپشن های مشابه ارائه دهد .

کابران مشاورین املاک با استفاده از این قابلیت می توانند ، به صورت VR و 360 درجه وارد ملک های مورد نظر خود شده و با نمای دلخواه خود خانه را دیده و رصد کنند .

اما این قابلیت تنها به اینجا خلاصه نشده بلکه طراحی اپلیکیشن املاکی به گونه ای است که کاربران می توانند
حتی اطراف خانه : شامل خیابان ، کوچه ، فروشگاه های اطراف و .. را نیز به صورت 360 درجه ببینند .

قابلیت تور مجازی برای پکیج مشاورین املاک

سامانه پیامک هوشمند

این سامانه در طراحی اپلیکیشن خرید و فروش ملک به گونه ای کار می کند که به عنوان مثال اگر کاربر شما به دنبال ملکی بود و ملک مورد نظر برای آن موجود نبود پس از موجود شدن ملک خود اپلیکیشن و سامانه به صورت اتوماتیک وار برای کاربر پیامک ارسال می کنند که ملک مورد نظر موجود شد .

در واقع اگر بخواهیم به صورت دقیق تر بگوییم کاربر وقتی وارد اپلیکیشن می شود ، مشخصات ملک مورد نظر را وارد کرده و در صورت موجود نبودن ملک ، سامانه پیامکی هوشمند پس از موجود شدن پیامکی را برای کاربر مبتنی بر موجود شدن ملک ارسال می کند .

قابلیت ارسال پیامک طراحی اپلیکیشن املاکی

جست و جوی پیشرفته

جست و جوی پیشرفته در اپلیکیشن مشاورین املاک به شما این امکان را می دهد که املاک مورد نظر خود را در هر دسته بندی را با ریز جزئیات خانه شامل :
متراژ ، تعداد اتاق ها ، قیمت کل ، رهن و اجاره ، لوکیشن ، ویو ، سال ساخت ، امکانات لابی ، پارکینگ ، آسانسور و … فیلتر بندی کنید و پس از فیلتر بندی مورد جست و جو قرار بدهید .

سرچ پیشرفته ی اپلیکیشن مشاورین املاک

افزودن به علاقه مندی ها و امکان مقایسه

یکی دیگر از قابلیت ها در طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک ، قسمت علاقه مندی ها و امکان مقایسه ی ملک های مختلف با یکدیگر است و این مقایسه یک مقایسه ی ساده نیست بلکه یک مقایسه ی پیشرفته با قابلیت برانداز و بررسی تک به تک مشخصات و تفاوت های آپشن های هر خانه با خانه ی دیگر است .

امکانات پنل ادمین

پنل ادمین بخشی است که برای مشاورین املاک می باشد که می توانند با استفاده از ثبت نام و ورود به پنل ادمین خود دسترسی داشته و تمامی بخش های مربوطه به خود را مدیریت کنند .

پنل ادمین مشاورین املاک می تواند در قالب یک اپلیکیشن یا یک وبسایت مجزا باشد و در واقع هر تغییراتی که مشاورین در پنل ادمین خود ایجاد می کنند در اپلیکیشن اصلی نیز نمایان می شود.

برخی از امکانات پنل ادمین مشاوران به شرح زیر می باشد :

  • درج و یا حذف املاک خود ( همراه با توضیحات ، مپ پیشرفته ، تصاویر 360 درجه ، ویدیو ، مشخصات فنی و …)
  • امکان ایجاد دسته بندی های مختلف برای املاک خود
  • مدیریت کاربران و ارتباط گیری با آن ها از طریق سامانه پیامکی و یا ارسال پیامک کلی به پنل ادمین آنها
  • دریافت گزارشات میزان بازدید کاربران از ملک ها مختلف و آمار حداقلی و حداکثری
  • امکان تعریف نقش و دادن دسترسی برای سایر مشاورین همکار که آن ها نیز بتوانند به پنل دسترسی داشته و ملک هایی را اضافه کنند
  • امکان مخفی سازی و یا هاید کردن بخش های دلخواهی از آگهی های ملک درج شده برای جلوگیری از کپی برداری سودجویان

و …

امکانات خاص پکیج

(لازم به ذکر است برخی از این امکانات می توانند تحت عنوان افزودنی به پکیج اضافه شوند.)

(توجه : توضیحات این امکانات به صورت خلاصه می باشد زیراکه بسیاری از آن های ایده های خاص و نابی می باشد که در صورت توضیحات کامل امکان کپی برداری از آن فراهم می شود. )

1- اتصال به سیستم شهرداری

این اپلیکیشن می تواند به یکی از سامانه های قدرتمند شهرداری متصل شده و اطلاعاتی مانند :
متراژ ، خیابان ها ، کوچه ها و سایر جلوه های محیطی اطراف خانه را با استفاده از API دریافت کرده و پردازش کند ؛ حتی در این سیستم امکان نمایش پلاک های خانه و دریافت تصاویر 360 درجه از تمامی موقعیت های مکانی داخل و اطراف خانه امکان پذیر می باشد .

2- اشتراک گذاری

در طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک قابلیتی گذاشته شده است که ادمین های و مشاورین هر ملکی را که به اپلیکیشن اضافه کنند این ملک می تواند به صورت اتوماتیک وار داخل شبکه های اجتماعی و پیج های تعریف شده توسط ادمین اضافه شود .

3- پیشنهاد هوشمند

در طراحی اپلیکیشن خرید و فروش ملک سیستم هوشمندی تعبیه شده است که به شما پیشنهادات ویژه و هوشمند می دهد ، به عنوان مثال اگر کاربران به دنبال ملک خاصی باشند سیستم به شما پیشنهادی مشابه با پیشنهاد خودتان اما با قیمت مناسب تر و یا امکانات مناسب تر می دهد .

4- سامانه های هوشمند محاسبه ی قیمت

در طراحی اپلیکشن مشاورین املاک امکان محاسبه ی قیمت هوشمند املاک و حتی کمیسیون ها بدون نیاز به تماس و یا ارتباط با مشاورین املاک نیز وجود خواهد داشت .

5- حفظ حقوق مادی و معنوی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ساختارهای این اپلیکیشن به اینصورت است که به گونه یا طراحی شده است ، تا سایر مشاورین املاک رقیب شما نتوانند مانند پلتفرم هایی مثل دیوار ، از اطلاعات ملک و صاحب برای مشتریان خود سو استفاده کنند .

سیستم عامل و بخش فنی پکیج

این پکیج شامل یک اپلیکیشن در دو سیستم عامل اندروید و IOS برای کاربران معمولی است که بتوانند در آن به جست و جوی ملک و سایر امکانات اپلیکیشن بپردازند (این اپلیکیشن می تواند شامل یک وبسایت نیز باشد ) .

همچنین این پکیج دارای یک سایت یا یک اپلیکیشن به انتخاب خود شما می باشد که بتوان از طریق آن اپلیکیشن اصلی را مدیریت کرد ، در واقع این اپ یا وبسایت برای ادمین های اصلی یا همان مشاورین املاک می باشد که با ثبت نام و ورود به آن می توانند هر کدام صفحات و بخش های جداگانه ای را برای قرار دادن املاک خود داشته باشند .

مزایای رقابتی ماناتاز در این پکیج

سرعت فوق العاده : یکی از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت های این پکیج طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک  با سایر عناوین مشابه در سرعت بالا و فوق العاده ی آن است که شما در استفاده از آن با کوچک ترین وقفه و یا لگی با حداکثر کاربر همزمان نیز مواجه نخواهید شد .

امکانات خاص و جامع : این پکیج دارای امکانات و افزودنی های خاص و بسیار کاربردی ای می باشد که در مقایسه با سایر عناوین قابل قیاس نیست .

قیمت متناسب نسبت به امکانات تحویلی : قیمت پکیج طراحی اپلیکیشن خرید و فروش ملک نسبت به امکانات ، جامعیت و ابعاد این اپلیکیشن بسیار بهینه و مناسب می باشد و بزرگ ترین اشتباهی که معمولا کاربران در قضاوت کردن و بالا دانستن قیمت این پکیج می دانند مقایسه ی آن با سایر عناوین ضعیف از لحاظ کاربری ، سرعت و کیفیت امکانات می باشد .

پشتیبانی طولانی مدت : واحد طراحی اپلیکیشن ماناتاز به مدت زمان ‍‍۱ سال ، پشتیبانی این اپلیکیشن را بر عهده دارد و این پشتیبانی به معنای رفع مشکلات فنی و تخصصی ، پاسخگویی به سوالات و مشکلات ادمین های اصلی ، آموزش های لازم و … می باشد .

انجام پروسه های تبلیغاتی : ماناتاز برای این پکیج تمامی پروسه های تبلیغاتی مورد نیاز شما را در مارکت های داخلی و خارجی پیاده سازی می کند .

تعرفه خرید کل پکیج

پکیج مشاورین املاک

قابلیت افزودن امکانات اضافی
تومان ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰
  • قابلیت اضافه کردن فیچر های دلخواه
  • پشتیبانی یکساله
  • تضمین امنیتی

تعرفه عضویت در پکیج

پکیج مشاورین املاک

قابلیت افزودن امکانات اضافی
رایگان
  • ثبت نام و ورود به پنل ادمین
  • امکان درج املاک و جزئیات آن ها
  • مدیریت کاربران خود
خلاصه
پکیج اپلیکیشن و وبسایت مشاورین املاک
نوع خدمات
پکیج اپلیکیشن و وبسایت مشاورین املاک
نام ارائه دهنده
ایرانیان ماناتاز, Telephone No.03134500300
حوزه
کل کشور
توضیحات
پکیج طراحی اپلیکیشن مشاورین املاک با بهترین و آخرین امکانات روز از تور مجازی تا سامانه های هوشمند محسابه ی قیمت ، اتصال به شهرداری و جستحوی ..