در این برگه قصد آشنایی با برخی از قوانین و مقررات شرکت ایرانیان ماناتاز در انواع قراردادهای خدمات این شرکت را داریم و با مطالعه ی این قوانین و مقررات شما بیشتر با بایدها و نبایدهای ما آشنا خواهید شد .

بند های ثابت برای تمامی قراردادها

بند مدت قرارداد :

در بند مدت قرارداد وابسته به نوع پروژه زمانی برای تحویل پروژه در نظر گرفته می شود و معمولا پشیبانی برای قراردادها بین ۶ ماه تا ۱ سال می باشد و این پشتیبانی به منظور به روزرسانی – تولید محتوا – طراحی و یا آپدیت سایت نیست بلکه به معنای رفع ارور ها ، مشکلات فنی و تخصصی سایت می باشد .

بند پرداخت مبلغ قرار داد :

بند پرداخت مبلغ قرارداد به اینصورت می باشد که شما موظف به پرداخت ۴۰ درصد مبلغ کل قرارداد در ابتدای کار – ۳۰ درصد مبلغ کل قرارداد در اواسط کار ( منظور از اواسط کار زمانی می باشد که شرکت پیش نمایشی از سفارش شما آماده کرده و بالغ بر ۵۰ درصد پروژه جلو رفته باشد ) و در نهایت ۳۰ درصد مبلغ کل قرارداد نیز در انتهای کار و پس از آماده شدن سفارش دریافت گردیده و بعد از تحویل مبلغ نهایی شرکت موظف به تحویل سفارش می باشد .

 بند شرح موضوع قرارداد : در این بند از قرارداد های شرکت تمامی جزئیات و ویژگی های پروژه به صورت کامل ذکر شده و شرکت موظف به پیاده سازی بند به بند این بخش در سفارش مد نظر شما می باشد .

بند تهدات :

تعهدات شرکت :

۱- شرکت متعهد به تحویل پروژه تا پایان زمان مشخص شده می باشد.

۳- شرکت تا پایان زمان قرارداد متعهد به رفع تمامی مشکلات فنی و تخصصی پروژه می باشد .

۳- شرکت متعهد می شود تمامی حقوق مادی و معنوی ( منظور از حقوق مادی و معنوی داکیومنت و داده های کامل پروژه و سایر اطلاعات و حریم های شخصی پروژه ، مدیران و کاربران پروژه می باشد. ) مجموعه را رعایت و حفظ کرده و از حریم اطلاعات شخصی و خصوصی مجموعه محافظت و از انتشار اطلاعات در بخش های نامربوط جلوگیری کند .

۴- شرکت متعهد می شود امکانات درخواستی و اضافی مجموعه را در طول پروسه ی طراحی پروژه در صورتیکه امکانات درخواستی به گونه ای باشد که از لحاظ فنی و زمانبری مبلغی را به مبلغ کل قرارداد اضافه نکند ، در پروژه اضافه کند ؛ در غیر اینصورت مجموعه موظف است مجددا هزینه ی اضافه شده را پرداخت و پس از آن شرکت ، امکانات درخواستی جدید را پیاده سازی خواهد کرد .

۵- شرکت متعهد می شود امنیت پروژه ی مجموعه را تضمین کرده و از پروژه در برابر حملات هکرها و حملات DDoS  محافظت های لازم را انجام دهد  و در صورت بروز هر مشکل امنیتی دیگر ، در سریع ترین زمان ممکن مشکلات و باگ های امنیتی را رفع نماید.

۶- پس از تنظیم قرارداد گروهی با نام پروژه در پیام رسان واتس اپ با حضور فرد ، مدیر عامل شرکت و مدیریت پروژه ی ایشان ، راه اندازی شده که تمامی مکاتبات و گفت و گوهای مربوط به امور پروژه ، گزارشات ، نحوه ی انجام ، ارسال فایل های تصویری ، تایدیه ها ، جلسات ،  تغییرات پروژه ، و … در این گروه مورد پیگیری و سندیت می باشد. و همچنین لازم به ذکر است پاسخگویی شرکت به امور مربوط به پروژه ی مشتری از طریق همین گروه انجام خواهد پذیرفت. 

تعهدات مجموعه :

۱- مجموعه موظف است اطلاعات و محتواهای درخواستی توسط شرکت برای درج در پروژه را در زمان مناسب تحویل دهد در غیر اینصورت دیرکرد در تاریخ تحویل به عهده ی خود مجموعه می باشد .

۲- مجموعه موظف می باشد دسترسی های لازم رو برای انجام پروژه به شرکت بدهد .

۳- مجموعه موظف است طبق بند پرداخت ، مبلغ قرارداد را سر زمان تعیین شده پرداخت کند در غیر اینصورت دیرکرد و یا عدم تحویل پروژه به عهده ی خود مجموعه می باشد.

۴- مجموعه هیچ حقی در قبال پرداخت مبلغی چه به ازای این قرارداد و چه به ازای قرارداد دیگری به اعضای تیم شرکت نداشته و تمامی پرداختی ها تنها باید به شماره حساب شرکت ایرانیان مانا تاز در بند پرداخت واریز گردد ، در غیر اینصورت و واریز مبلغ به اعضای تیم شرکت در هر شرایطی ، شرکت هیچ مسئولیتی را در قبال تعهدات داده شده نداشته و مجموعه موظف به پرداخت خسارت تعیین شده توسط شرکت نیز می باشد.

۵- مجموعه موظف است اجازه ی درج  لوگو و نام شرکت ایرانیان ماناتاز به عنوان سازنده ی پروژه را در ابتدای پروژه و قسمت سازندگان را بدهد . ( منظور از اتبدای پروژه در بازی و اپلیکیشن در صفحه ی اولی که لود می شود و در سایت در فوتر می باشد .)

۶- مجموعه تایید می کند که تمامی مشاوره های لازم قبل از ثبت سفارش توسط شرکت برای آن انجام شده و مجموعه از لحاظ فنی و تخصصی کاملا آگاهانه اقدام به ثبت سفارش و شرح جزئیات آن کرده است و همچنین به اصطلاحات فنی لازم برای این پروژه آگاه است.

بند فسخ قرارداد : 

فسخ قرارداد در وضعیت فورس ماژور و  تنها در صورتی امکان پذیر می باشد که طرفین به تعهداتی که در این قرارداد اشاره شده عمل نکرده باشند ؛ که در اینحالت طرفین ابتداعا موظف به ارسال کتبی درخواست به جیمیل یکدیگر و رسیدگی به آن درخواست هستند و در صورت پا برجا بودن بر مشکل و عدم تعهدات ، چنانچه قرارداد از طرف شرکت ایرانیان ماناتاز و یا مجموعه مورد فسخ قرارگرفت ، نقض کننده ی تعهدات ملزوم به پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان خسارت ، می باشد.
همچنین اگر قرارداد از طرف مجموعه یا شرکت بدون هیچ دلیل و اثبات قانع کننده ای برای طرفین مورد فسخ قرار گرفت ، فسخ کننده نیز ملزوم به پرداخت ۵۰ درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان خسارت می باشد.
در صورتیکه قرارداد با تشخیص و بررسی شرکت به علت رخ دادن شرایط خاصی (شرایط فورس ماژور جمهوری اسلامی ایران ، مرگ ، حادثه ، بیماری) چه برای مجموعه و چه برای مدیر عامل و اعضای تیم شرکت به تعویق یا در کل لغو گردد خسارتی چه از جانب شرکت چه از جانب فرد پرداخت نمی گردد.

بند اضافه شدن به مدت قرارداد : 

چنانچه هر یک از موارد زیر رخ دهد ، طبق نظر شرکت و مدت زمان مشخص شده توسط آن ، زمانی به بنده مدت قرارداد برای تحویل فازبندی و تحویل کل پروژه اضافه خواهد.

۱- عدم تایید جزئیات پروژه (شامل : مدل سازی ها ، بخش گرافیکی ، مباحث ui و ux ، گیم پلی و فیزیک ، انیمیشن ها ، مکانیک ، صداگذاری و سایر جزئیات) بیش از دو بار ؛ به این معناکه اگر مجموعه بیشتر از دو بار موارد ذکر شده را تایید نکرد ؛ از آنجایی که شرکت مجبور به پیاده سازی مجدد می شود ؛ به مدت زمان تحویل طبق توضیحات گفته شده اضافه خواهد شد.

۲- در صورت درخواست فسخ قرارداد توسط مجموعه به هر شکلی (به صورت کتبی-رسمی ، قضایی و یا حتی از طریق پیامرسان های اجتماعی) ، قائدتا از زمان درخواست ، پروژه به صورت موقت متوقف شده و تا زمان بررسی و رسیدگی به درخواست توسط شرکت و ارگان های مربوطه ، به مدت زمان قرارداد افزوده خواهد شد.

۳- در صورت رخ دادن شرایط و یا حوادث غیر مترقبه مانند : مرگ ، تصادف و یا بیماری های خاص برای اعضای فعال بر روی پروژه ، طرفین قرارداد موظف به سازش و همکاری تا جایگذین شدن افراد مورد نظر می باشند.

۴- در صورت درخواست مجموعه برای ایجاد تغییراتی در طول پروژه و در هر بخش از جزئیات پروژه ، وابسته به نوع تغییرات ، مطابق با نظر شرکت به مدت زمان قرارداد افزوده خواهد شد.

قراردادهای طراحی سایت

بند تهدات :

تعهدات شرکت :

  • شرکت متعهد به خرید هاست و دامین برای سایت مجموعه می باشد. ( انتخاب نوع هاست و دامین کاملا مطابق با نظر شرکت می باشد)
  • شرکت متعهد به آموزش درج مطالب و محتوای سایت به مجموعه می شود ( لازم به ذکر است این آموزش نیز به منزله ی آموزش طراحی و یا یادگیری سایر المان های طراحی سایت نیست و تنها به معنای چگونه قراردادن و یا به روزرسانی کردن محتوا متنی – تصویری – صوتی و یا ویدیویی می باشد همچنین لازم به ذکر می باشد.)
  • شرکت متعهد به پیاده سازی سئوی پایه و استاندار برای سایت می باشد ( منظور از سئوی پایه و استاندار تنها به معنای سرعت بهینه ی لود سایت و طراحی استاندارد سایت می باشد و برای بهره برداری از سایر متدهای سئو شما نیازمند ثبت سفارش سئوی سایت نیز می باشید .
    همچنین لازم به ذکر است این سئوی پایه نیز به شرطی می باشد که محتوای شما بهینه سازی شده باشد و در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال سرعت بالای سایت نمی پذیرد .)

تعهدات مجموعه :

مسئولیت دریافت اینماد – درگاه بانکی و سایر مجوزه های دولتی و رسمی برای پروژه به عهده ی خود مجموعه می باشد و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال این مجوزها را قبول نخواهد کرد .

قراردادهای طراحی اپلیکیشن

قراردادهای طراحی اپلیکیشن نیز از قالب کلی قراردادها الگو برداری می کند به علاوه ی بندی که در پادکست زیر به صورت کامل در رابطه با آن توضیح داده شده است .

قراردادهای بازی سازی

قراردادهای بازی سازی نیز دارای بندهای قالب قراردادهای کلی شرکت می باشد اما در این نوع قرارداد از خدمات شرکت نیز دو بند با تیتر های : انتشار و تبلیغات بازی به همراه نام شرکت در بازی  اضافه خواهد شد که توضیحات این بند ها نیز در پادکست زیر به صورت کامل گفته شده است .

قراردادهای انیمیشن سازی

قراردادهای انیمیشن سازی نیز به صورت کاملا مشابه و یکسان از قرارداهای کلی شرکت می باشد و تنها تفاوت آن در دو بند زیر است :

  • شرکت متعهد می شود سبک ، کارکتر سازی و مدل سازی انیمیشن را کاملا مطابق با بند شرح موضوع قرارداد انجام داده و پس از به تایید رسیدن کاکترها توسط کاربر از آن ها در پروسه ی ساخت انیمیشن استفاده می شود .
  • شرکت متعهد می شود فیزیک و موشن کارکترها ، مدل ها و سایر اجسام در انیمیشن را مطابق با سبک انیمیشن و توضیحات مربوط به آن در شرح موضوع قرارداد را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کند .

قراردادهای بازاریابی - تبلیغاتی

قراردادهای بازاریابی به دو دسته بندی بازاریابی آنلاین و یا بازاریابی آفلاین تقسیم خواهد شد که هر کدام از این نوع قراردادها نیازمند توضیحات و جزئیاتی می باشد که ترجیح دادیم برای راحتی شما کاربران عزیز توضیحات این قراردادها را نیز در قالب یک پادکست به صورت زیر بیان کنیم.