سناریوهای طراحی شده توسط استودیو بازی سازی ماناتاز
فرایند ساخت تمامی این بازی ها نیز توسط ماناتاز انجام شده و یا در حال انجام است.
سناریو بازی شوتر
سبک بازی: | شوتر اول شخص (FPS) |
گرافیک بازی: | سه بعدی Cartoonish |
مود بازی: | مولتی پلیر |
اقتصادبازی: | مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای و تبلیغات درون برنامه ای |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | ۶ ماه |
بودجه ساخت: | 500+ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | نا مشخص |
خلاصه داستان :
یک بازی شوترآنلاین اول شخص و با تمرکز بالا بر روی مانورپذیری بازیکن است.
هدف این بازی این است تا بتواند یک تجربه متفاوت و جدید را برای گیمرهای موبایل ایجاد کند.
گرافیک بازی در استایل هنری Cartoonish، مانند بازی های Splatoon یا Overwatch انجام خواهد شد تا از وقایع گرایانه جلوه دادن بازی جلوگیری بشود و در عین حال یک سبک هنری جذاب و متفاوت به بازی داده بشود.
سیستم های مختلف در بازی به نحوی دیزاین می شوند تا بازیکنان حس یک مسابقه هیجان انگیز و پر از هرج و مرج را با سرعت و دینامیک بالا را تجربه کنند.
بازیکن در طی گیم پلی خود فازهای مختلفی را تجربه می کند و برخلاف بازی های معمولی ژانر شوتر روند گیم پلی بازیکن حتی در صورت سطح پایین باید دینامیک باشد و تمامی مکانیزم ها و جنبه های مختلف بازی، بازیکنان را به تفکر دینامیک و سریع سوق می دهند.
سناریو بازی Ocean Hunt
سبک بازی: | P2E رقابتی |
گرافیک بازی: | دو بعدی فانتزی |
مود بازی: | مولتی پلیر |
اقتصاد بازی: | مبتنی بر بلاکچین |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | ۴ ماه |
بودجه ساخت: | ۱۷۰ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ |
خلاصه داستان :
بازی دارای کاراکتر اصلی (نهنگ قاتل) می باشد، که این موجود ساکن دریا و اقیانوس است و در راس زنجیره غذایی می باشد.
همچنین تمام موجودات دریایی جزء غذا و شکار آن می باشد.
بازیکن با حرکت در دریا و شکار مجودات آن توکن جمع آوری می نماید؛ در این زمان هر موجود دریایی دارای یک نوکن خاص از ارزهای دیجیتال مانند , SHIB , BNB, ETH…. می باشد.
با شکار آن توسط نهنگ در کیف پول بازیکن تبدیل به توکن اختصاصی بازی شده و در زمانهای مشخص کاربر میتواند آنرا برداشت و اقدام به فروش نماید …
سناریو بازی مافیا
سبک بازی: | کارتی- نقش آفرینی |
گرافیک بازی: | دو بعدی-سه بعدی فانتزی |
مود بازی: | مولتی پلیر |
اقتصادبازی: | مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای (با ارز داخلی) |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | ۴ ماه |
بودجه ساخت: | ۲۴۰ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ |
خلاصه داستان :
شهر مافیا یک بازی گروهی و تعاملی است که بر پایه بازی مافیا یا گرگینه ساخته می شود.
در این بازی بازیکنان به دو گروه شهروند و مافیا تقسیم میشوند.
هدف شهروندان این است که در اعضای مافیا را شناسایی کرده و از شهر بیرون کنند، در مقابل هدف اعضای مافیا آن است که با تلفیقی از نیرنگ، تحریک و امثال آن شهروندان را گول بزنند تا در شهر باقی بمانند و آنها را یکی پس از دیگری حذف کنند …
سناریو بازی Roug Rider
سبک بازی: | ریسینگ |
گرافیک بازی: | سه بعدی شبیه سازی |
مود بازی: | مولتی پلیر |
اقتصادبازی: | مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای (با ارز داخلی) |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | ۳ ماه |
بودجه ساخت: | ۷۲ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ |
خلاصه داستان :
در این بازی با مسابقات خشن چند نفرهی آنلاین روبه رو هستیم.
هر کدام از پلیرها می توانند ماشین های خود را برای مسابقات سخت و سرعتی سفارشیسازی کنند.
بازی دارای بیش از ۵ مپ مختلف و با سیستم روگ لایک می باشد که موانع و ناهمواریهای جاده ها را در هر مسابقه به صورت رندوم پیاده سازی می کند.
بازیکنان با پیروزی در مسابقات می توانند جوایز و پاداشهای متنوعی را دریافت کرده و از آن ها برای ارتقای ماشین های خود استفاده کنند …
سناریو بازی Range Wars
خلاصه داستان :
تم این بازی در ژانر علمی تخیلی و به اصطلاح Nasa-Punk بوده که در آینده ای نه چندان دور اتفاق می افتد.
انسانها با استفاده از تکنولوژی، سیارهای را قابل سکونت کرده اند و در آن کارخانههایی را ساخته اند که این کارخانه ها امکان فراهم کردن مواد مورد نیاز ساکنین زمین وجود دارد.
در این بین انسان ها باید با چالش های مختلف مانند حملات سایر انسان ها ، موجودات بیگانه و حتی عوامل طبیعی مانند زمین لرزه ها و … روبه رو شوند …
سبک بازی: | استراتژیک |
گرافیک بازی: | سه بعدی شبیه سازی |
مود بازی: | مولتی پلیر |
اقتصادبازی: | مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای (با ارز داخلی) |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | ۶ ماه |
بودجه ساخت: | ۲۰۰+ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | ۱۴۰۲/۰۱/۲۸ |
سناریو بازی Lord Of Mines
سبک بازی: | استراتژیک |
گرافیک بازی: | سه بعدی شبیه سازی |
مود بازی: | مولتی پلیر |
اقتصادبازی: | مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای - تبلیغات درون برنامه ای و تبادلات (با ارز داخلی) |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | نا مشخص |
بودجه ساخت: | ۱+ میلیارد تومان |
تاریخ شروع ساخت: | نا مشخص |
خلاصه داستان :
این بازی یک بازی آنلاین در سبک استراتژیک می باشد و هسته ی آن حفر معدن می باشد.
جذابیت اصلی بازی ارباب معادن به اینصورت است که شما در این بازی می توانید به درآمدزایی بپردازید.
در نقش های مختلفی که در بازی داده می شود دقیقا شما حفر معادن پرداخته و با یافتن آن ها می توانید از بازی مبلغی را دریافت کنید.
اما در حفر کردن این معادن ، شما با چالش های بسیار زیادی نیز روبه رو هستید که …
سناریو بازی بروکلی
خلاصه داستان :
بروکلی یک بازی تفننی – تمرکزی و سرعتی خیلی جذاب می باشد که به طور خیلی خلاصه شما در این بازی به جراحی میوه ها می پردازید.
در هر مرحله شما با یک میوه سر و کار دارید که باید با ابزارهای جراحی خود یک سری کارها را با این میوه انجام دهید.
در هر ۵ مرحله چالش های شما تغییر خواهد کرد و این باعث جلوگیری از یکنواختی بازی می باشد.
جذابیت اصلی بازی بروکلی در گرافیک و جزئیات فیزیکی و گیم پلی آن همراه با چالش های تمرکزی – سرعتی جذاب می باشد …
سبک بازی: | تفننی- شبیه سازی |
گرافیک بازی: | سه بعدی شبیه سازی |
مود بازی: | مرحله ای |
اقتصادبازی: | مبتنی بر تبلیغات درون برنامه ای |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | نا مشخص |
بودجه ساخت: | ۱۵۰+ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | نا مشخص |
سناریو بازی مطیا
سبک بازی: | تمرکزی- شبیه سازی |
گرافیک بازی: | سه بعدی شبیه سازی |
مود بازی: | مرحله ای- آنلاین |
اقتصادبازی: | مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای (با ارز خارجی) |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | ۵ ماه |
بودجه ساخت: | ۱۵۰ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | ۱۴۰۱/۰۸/۲۳ |
خلاصه داستان :
این بازی در واقع ترکیبی از سه بازی است، یک بازی ۵۰ مرحله ای شبیه سازی که بیس آن بر فیزیک گوی و باکس طراحی شده است.
یک بازی نقطه و خط به صورت سه بعدی که دارای رقابت آنلاین و جوایز است.
و در نهایت بازی مربوط به رویدادها برای رقابت های پیشبینی مسابقات و جوایز مربوطه ی آن …
سناریو بازی راوی
سبک بازی: | کارتی- توصیفی |
گرافیک بازی: | دو بعدی فانتزی |
مود بازی: | مولتی پلیر |
اقتصادبازی: | مبتنی بر پرداخت درون برنامه ای |
دیوایز: | موبایل |
مدت زمان ساخت: | ۴ ماه |
بودجه ساخت: | ۶۰ میلیون تومان |
تاریخ شروع ساخت: | ۱۴۰۱/۰۴/۲۶ |
خلاصه داستان :
راوی یک بازی کارتی – معمایی می باشد که در دسته بندی بازی های معمایی می باشد.
نام این بازی راوی (برگرفته از سرزمین استوژیت) می باشد.
این بازی قبلا در نسخه های فیزیکی ساخته شده است و راوی نیز از این بازی الهام گرفته و هسته ی اصلی آن بازی استوژیت می باشد که تنها با یک سری فیچر ها و قابلیت های اختصاصی ، توسعه یافته است …