طرح مشارکت در ساخت بازی

ماناتاز طی جلسه ای با حضور مدیران تمامی واحد های خود طرحی را برای حمایت از سفارش دهندگان بازی تحت عنوان ” مشارکت در ساخت بازی ” تصویب کرد .

این طرح برای حمایت بیشتر و کامل تر شرکت ایرانیان ماناتاز از افراد و یا مجموعه هایی می باشد که ایده های بسیار خوبی (منظور از ایده ی خوب را می توانید در مقاله ی ایده ی بازی سازی بهتر متوجه شوید) برای ساخت بازی دارند اما بودجه ی کافی و مناسب را برای پیاده سازی آن نداشته و در این طرح ماناتاز به عنوان شریک شما نقش آفرینی خواهد کرد و مبلغ قابل توجهی از هزینه های شما کسر خواهد شد .

لازم به ذکر است ماناتاز تمامی پروژه ها و تمامی افراد یا مجموعه ها را برای عضویت در طرح مشارکت ساخت بازی نخواهد پذیرفت و حضور در این طرح مشمول شرایط و بندهایی می باشد که به شرح زیر می باشد :

  • ایده ی بازی سازی شما باید به نحوی ارزشمند و خاص باشد که واحد بازی سازی ماناتاز پس از بررسی ، ارزش سرمایه گذاری را در آن ایده ببیند .
  • مشارکت در ساخت بازی همیشه به معنای صفر شدن هزینه های شما نمی باشد ، بلکه هزینه ی تیم بازی سازی باید توسط شما پرداخت شود ، اما در برخی مواقع ممکن است ایده ی شما به قدری ارزشمند و پر فروش باشد که ماناتاز تمامی هزینه های ساخت بازی را تقبل کند .
  • زمانی که ماناتاز به عنوان شریک شما وارد پروژه می شود ، ۲۰ تا 50 درصد (وابسته به درصد سهام از مبلغ بازی کسر خواهد شد.) سهام پروژه و مالیکت آن به شرکت ایرانیان ماناتاز تعلق خواهد گرفت.
  • تمامی ایده پردازی های بازی به منظور : به روزرسانی و ایجاد تغییرات در بازی ، توسعه ی بازی ، روند کامل تبلیغات بازی ، راه های درآمدزایی از آن ، انتشار ، مجوزها و مواردی از این قبیل در اولویت اول با هم نظری بین فرد و شرکت ، در اولویت دوم با نظر واحد بازی سازی شرکت و در اولویت سوم با نظر فرد انجام خواهد پذیرفت.
  • در طرح مشارکت ساخت بازی ماناتاز در پروسه های تبلیغات بازی باید مدیریت کامل را داشته باشد و اجرای طرح های تبلیغاتی نیز باید توسط خود ماناتاز انجام شود و هزینه ی اجرای تبلیغات نیز صفر نبوده و تنها سود مدیریت و توسعه ی ماناتاز از آن برداشته خواهد شد .
  • ایده ی تمامی آپدیت های بازی طی مدت زمان های مشخص به صورت رایگان ساخته خواهد شد.
  • پشتیبانی بازی به صورت دائمی خواهد بود و ماناتاز به صورت 24 ساعته پشتیبانی بازی را در اختیار دارد .
  • تمامی حقوق مادی و معنوی بازی ( منظور از حقوق مادی و معنوی داکیومنت و داده های کامل بازی و سایر اطلاعات و حریم های شخصی بازی ، مانند : سورس ، اطلاعات کاربران و …) بین شرکت و فرد محفوظ بوده و از آن ها محافظت و از انتشار اطلاعات در بخش های نامربوط جلوگیری می شود.
  • در صورتیکه فرد یا شرکت قصد فروش سهام خود را داشته باشند ، پیشنهاد فروش سهم در اولویت اول باید به طرفین این قرارداد داده شود و در صورت عدم پذیرش پیشنهاد فروش ، سهام باید با تمامی مفاد موجود و مربوطه ی این قرارداد به فروش برسد.
  • سورس بک اند و فرانت اند بازی نزد شرکت محفوظ  بوده و از تمامی حقوق مادی و معنوی آن محافظت می شود.