شرایط و ضوابط شرکت ایرانیان ماناتاز

لطفا تمامی موارد زیر را با دقت برای آشنایی با نوع قراردادها ، تعهدات طرفین و زمان تحویل سفارشات و شرایط و ضوابط سایت با دقت مورد مطالعه قرار دهید

نحوه ی بستن قرارداد

شرایط و ضوابط بستن قراردادها به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد که اگر شما ساکن اصفهان باشید قرارداد به صورت حضوری با آمدن شما به شرکت انجام می پذیرد .
اما اگر شما ساکن سایر شهر ها باشید ابتدا قرارداد به صورت فایل pdf برای شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید شما قرارداد به صورت دیجیتالی بسته خواهد شد.
روش سوم برای بستن قرارداد نیز ارسال نسخه ی فیزیکی آن به شهر محل سکونت شما و امضای آن در دفتر ثبت اسناد رسمی تعیین شده توسط ماناتاز می باشد.

شرایط و ضوابط قراردادهای شرکت ایرانیان ماناتاز

مبلغ پرداختی

در تمامی قرارداد ها (طراحی سایت ، سئو , موشن , اپ ، گیم و بازاریابی آنلاین) مبالغ دریافتی به صورت زیر می باشد:

۴۰ درصد مبلغ کل قرارداد در شروع پروژه گرفته خواهد شد ، ۳۰ درصد مبلغ دیگر در اواسط پروژه و پس از تکمیل ۵۰ درصد پروژه و ۳۰ درصد باقی مانده در پایان پروژه دریافت خواهد شد.

پشتیبانی و پاسخگویی

پشتیبانی و پاسخگویی ماناتاز برای مشتریانی که سفارش خود را ثبت کرده اند تنها از طریق واتس اپ و از طریق شماره پشتیبانی واتس اپ شرکت و یا از طریق گروه مربوط به پروژه می باشد.
دلیل پاسخگویی از طریق واتس اپ پس از ثبت سفارش به اینصورت است که هر سوال ، گزارش ، اشکال و یا پیشنهادات شما در رابطه با پروژه باید به تیم و مدیر پروژه ی شما ارجاع داده شده و پس از ارجاع و دریافت گزارش و پاسخ از آن ها ، پاسخ شما داده شود ؛ که قائدتا این پروسه به صورت تلفنی امکان پذیر نمی باشد.

پشتیبانی واتس اپ ماناتاز