بهترین شرکت خدمات سئو

ماناتاز ، تیم فوق تخصصی متشکل از مهندسان نرم افزار و برنامه نویسی ، محتوا نویسان و کارشناسان سئو را برای انجام خدمات سئو به بهترین شکل ممکن برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است .
از دلایل تبدیل ماناتاز به بهترین شرکت خدمات سئو اصفهان و یکی از بهترین ها در کل کشور ائم از موارد زیر می باشد : عدم محدودیت در پیاده سازی خدمات سئو برای :

سایت های cms  و یا framework  ، قیمت مناسب و تنوع در قراردادهای سئو ، سرعت عمل بالا ، تضمین و پشتیبانی طولانی مدت ، ارائه ی کلمات بیشتر و در نهایت مانند سایر خدمات شرکت ارائه ی پکیج های فوق العاده می باشد که در ادامه به صورت کامل به توضیح هر یک از موارد گفته شده که ماناتاز را تبدیل به بهترین شرکت خدمات سئو اصفهان کرده است می پردازیم.

خدمات سئو

سئو را می توان بزرگ ترین قدم در تبلیغات آنلاین دانست و به معنی نمایش سایت بر روی کلمات آنالیز شده در صدر نتایج جستجو می باشد .

این امر به مرور زمان باعث افزایش ۱۰۰ درصدی فروش و درآمدزایی از سئو ، همراه با پروسه های برندینگ می شود.

در نهایت سئو باعث می شود هنگامیکه کاربران عبارات کلیدی مرتبط با خدمات سایت شما را جستجو می کنند؛

وبسایت شما اولین سایت برای ورود کاربران باشد .

همانطور که گفته شد شرکت ایرانیان ماناتاز خدمات سئو را بدون محدودیت بک اند سایت انجام خواهد داد و بهترین نوع قرارداد را که متناسب با کاربرد شما کاربران عزیز باشد لحاظ خواهد کرد .

شما با سئوی سایت با یک تیر چند نشان را زده و علاوه بر نزدیک شدن و طی کردن پروسه ی برندینگ خود به فروش و تبلیغات نیز نزدیک تر میشوید.

و در واقع از نظر تمامی کارشناسان سئوی ماناتاز وبسایت شما بدون سئو هیچگونه ارزش و درامدزایی را ندارد.

مگر وبسایت هایی که کاربران خود را مجبور به استفاده از اسم برند خود میکنند و نیاز کاربر هستند که این ۹۹ درصد در سایت های دولتی و یا سازمانی خاص دیده می شود .

با استفاده از سئو و استفاده از ماناتاز به عنوان بهترین شرکت خدمات سئو شما میتوانید به درامدزایی و شناخت در کل کشور برسید.

زیراکه طبق تمام توضیحات گفته شده سئو باعث شناخته شدن شما و کسب و کارتان در سرتاسر کشور شده و بازخورد کشوری را فراهم می سازد .

اما فراموش نکنید که این روند بسیار زمان بر خواهد بود و نیازمند صبوری زیاد و پشتکار فراوان است.

خدمات و پشتیبانی

ماناتاز بهترین قیمت را بر اساس کلمات کلیدی و یا به صورت ماهیانه از شما دریافت خواهد کرد و این مورد را می توانید خود با مقایسه ی ما با رقبا متوجه شوید ، همچنین آنالیز سئو همراه با سفارش سایت و سئو برای شما رایگان انجام خواهد شد و این از دیگر مواردی می باشد که ماناتاز را متمایز خواهد کرد .

پشتیبانی

ماناتاز طبق سایر خدمات خود طولانی ترین زمان پشتیبانی را برای شما فراهم خواهد کرد و این زمان جدا از تایم بالا آمدن سایت بر روی نتایج جستجو است و این امر باعث می شود که شما نگرانی بابت مشکلات و ارورهای فنی سایت و یا افت رتبه در گوگل نداشته باشید .

مدت زمان بالا آمدن سایت بسته به کلمه کلیدی از حداقل ۲ ماه تا حداکثر ۱ سال می باشد اما این زمان برای ماناتاز دارای شرایط فوری نیز می باشد و از ۱ ماه تا نهایت ۸ ماه نیز میتواند باشد.

تضمین

ماناتاز از معدود شرکت هایی هست و شاید تنها شرکتی می باشد که در قراردادهای خود با مشتریان علاوه بر تضمین بالا آمدن سایت بر روی کلمات تضمین افزایش میزان کاربران و بازدید سایت رو نیز می دهد که این امر تنها وابسته به سئو نیست.

یکی دیگر از مزایای بهترین شرکت خدمات سئو در این است که برای شما آنالیز وبسایت و یافتن کلمات کلیدی مناسب به صورت رایگان انجام خواهد شد و آماری ائم از : رقبا – میزان سرچ کلمات کلیدی – مشکلات فنی و تخثصصی سایت و… در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

سئوی چند زبانه

ماناتاز همچنین ارائه دهنده ی سئوی چند زبانه نیز می باشد و واحد خدمات سئوی شرکت قادر است علاوه بر زبان فارسی وبسایت شما را بر روی کلمات کلیدی : انگلیسی ، آلمانی و عربی نیز در صدر نتایج جستجو بالا بیاورد .

تبلیغات سایت و رپورتاز آگهی یکی از مهم ترین پروسه های تخصصی برای سئوی وبسایت می باشد به اینصورت که باعث ایجاد بک لینک از وبسایت های معتبر و افزایش ترافیک ورودی شما می شوند.

و تمامی این پروسه های افزایش میزان فروش و در نتیجه طی شدن پروسه ی برندینگ را برای شما به همراه دارد .

گوگل ادز

یکی دیگر از مهم ترین مباحث سئوی شرکت خدمات سئو ی ماناتاز قابلیت های تخصصی تیم در استفاده از گوگل ادز نیز می باشد ، و گوگل ادورز همانطور که توضیحات پکیج آن در صفحه ی سفارش سئوی سایت قابل نمایش می باشد به شما کمک می کند بسیار سریع تر و طی مدت زمان حداکثر ۴ تا ۵ ماه بر روی بهترین کلمات کلیدی در صدر نتایج باشید و همچنین تبلیغات خود بهتر و کامل تر مدیریت کنید .

ماناتاز تعرفه های سئوی سایت را برای شما کاربران عزیز به مناسب ترین شکل ممکن محاسبه می کند و شما می توانبد از این لینک تعرفه های خدمات سئو و انواع قرادادها و framework هارا با مناسبت ترین قیمت ممکن ببیند.

همچنین لازم به ذکر است تمامی این تعرفه ها همراه با خدمات جانبی و گوگل ادز و رپورتاژ آگهی نیز می باشد .

کمی درباره ی نمونه کارهای ما

مشتریان ما

نمونه کارها

سایت بازی رنج وارز

rangewarsgame.com

دیدن

سئوی مجموعه بازتاب راه آوینه

baztab-rah-avina.com

دیدن

سئوی یکتاچوب

yektawood.ir

دیدن

سئوی ۲۰۲۲

گوگل هر ساله برای رتبه بندی وبسایت ها و قرار دادن آن ها در جایگاه مناسب الگوریتم های خود را به روز کرده
و یا ملاک ها و متدهای سئوی قبلی خود را توسعه می دهد و یا ملاک های جدیدی را برای رتبه بندی وبسایت ها ارائه می دهد .

در سئوی ۲۰۲۲ نیز فاکتورهایی قبلی توسعه یافته که این فاکتورها عبارتند از :

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی موتور جستجوی گوگل ماهیانه و سالیانه در حال بهبود می باشد.
این هوش مصنوعی شامل چندین بخش بوده و دسته بندی های متفاوتی را از نتایج جستجو به نمایش می گذارد.
به عنوان مثال هوش مصنوعی در تطابق دهی کلمات کلیدی سرچ شده (رفع غلط هایی املایی) و بهبود نتایج سرچ وابسته به آنها توسعه ی بسیار خوبی را داشته است.
یا در دسته بندی دیگر هوش مصنوعی الگوریتم های مربوط به شناسایی متدهای بلک سیاه و شناسایی تبلیغات برای جذب ترافیک نیز بسیار از قدرت بالاتری برخوردار شده اند.

از رده خارج شدن الکسا

ما در مقاله ای به صورت کامل در رابطه با از رده خارج شدن الکسا در سال ۲۰۲۲ صحبت کرده ایم.
همچنین در دوره ی آموزش مقدماتی سئو به صورت کامل در رابطه با نقش این ابزار در سئو توضیح داده ایم.
پس با مطالعه ی این دو منبع متوجه می شوید که با کنار رفتن الکسا ، سئوکاران بیشتر به سمت استفاده از متدهای سئوی کلاه سفید خواهند آمد.

دانستنی ها

معمولا زمانی که از بهینه ترین سایت جهان صحبت میکنیم باید منظورمان پر بیننده ترین سایت جهان باشد زیراکه زمانی میتوان گفت یک وبسایت سئوی قابل قبول و خوبی را دارد که کاربران بسیار زیادی را داشته باشد .
قائدتا پر بیننده ترین و محبوب ترین سایت حال حاظر جهان گوگل می باشد.
اما ما میخواهیم از رتبه های بعدی پر بازدید ترین سایت جهان نیز نام ببریم زیراکه قطعا یکی از توسعه دهندگان و حتی تولید کنندگان مفهوم سئو و الگوریتم های آن خود گوگل می باشد و طبیعی است که در این زمینه خود یکه تاز در جهان باشد .

Amazon

آمازون را میتوان در زمینه ی خرید و فروش محصولات فیزیکی و مجازی پر بازدید ترین و محبوب ترین سایت جهان دانست .
زیراکه این وبسایت در زمینه ی تمامی محصولات و از هر نوعی بیشترین تعداد کاربران را در سطح جهان دارد.
و در نتیجه بیشترین کلمات کلیدی مربوط به محصولات را در سطر نتایج جستجو در اختیار دارد .

Wikipedia

ما برای بهترین و بهینه ترین سئو نمیتوانیم تنها از یک سایت نام ببریم به همین خاطر در دو دسته بندی محصولات و محتوا (اطلاعات عمومی)
بهینه ترین سایت های جهان را معرفی می کنیم .
ویکی پدیا پرتالی برای دریافت اطلاعات عمومی درباره هر چیزی که فکر میکنید می باشد.
و در واقع میتوان از آن به عنوان هفتمین پرتال پر بیننده اینترنت نام برد .
پرتالی که در سال 2005 میلادی راه اندازی شد، انقلابی را در عرصه تبادل اطلاعات و ارتقای سطح اطلاعات عمومی کاربران وب ایجاد کرد .

قطعا این مورد نیاز به توضیحات زیادی ندارد زیراکه همه ی شما کاربران عزیز میدانید که گوگل به عنوان قدرتمند ترین موتور جستجوگر دنیا با اختلافی فاحش از سایر رقبا در حال یکه تازی می باشد .
 قطعا الگوریتم هایی و آنالیزگرهایی که گوگل برای رتبه بندی و سئوی سایت ها ارائه داده است بسیار قدرتمند و پیچیده می باشد .
متدها و ابزارهای آنالیز سایر موتورهای جستجو در برابر گوگل بیشتر نزدیک به یک شوخی است .
پس شما حتی بدون هیچ مطالعه ای متوانید با کلماتی که سرچ می کنید و نتایجی که از گوگل و سایر موتورهای جستجو دریافت می کنید به این موضوع پی ببرید .

در سال ۱۹۹۰ میلادی اولین موتورهای جستجو مانند : YAHOO – VIST و ALTA به وجود آمدند .
تصور مردم در آن زمان بیشتر به اینگونه بود که موتورهای جستجو وبسایت ها را بر اساس حروف الفبا مرتب سازی میکنند .
با رشد روز افزونه توسعه دهندگان وب و شرکت خدمات سئو و در نهایت بالا رفتن تعداد وبسایت های بسیاری از افراد برای بهینه سازی سایت خود از روش های غیر اخلاقی و به زبان امروزی سئوی کلاه سیاه استفاده می کردند.
به اینگونه که در محتوای خود از کلمات کلیدی بسیار زیادی استفاده می کردند و آن ها را هاید میکردند که اصطلاحا امروز به این متد CLOCKING می گویند و از آنجایی که الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار ضعیف و پیش و پا افتاده بودند و تمام ابزارهای آنالیزی آن ها تعداد کلمه ی کلیدی بود این وبسایت ها در صدر نتایج قرار می گرفتند .

تحول سئو


اما تاریخچه سئو از سال ۲۰۱۰ به بعد به صورت کامل دگرگون شد و این تغییر موتورهای جستجوی قدیمی مانند :
یاهو را بازنشسته کرد بله درست متوجه شدید اینجا شروع کار گوگل بود که با ظهور خود توسعه و دگرگونیه عجیبی در صنعت سئو و وب پایگذاری کرد و با پیشرفت روز افزون خود و توسعه ی فوق تخصصی الگوریتم های سئوی خود تبدیل به یکه تازه دنیای آنالیزی سئو و وب شد .

شما می توانید در کنار ماناتاز آموزش سئو را نیز از مقدماتی تا پیشرفته دنبال کنید.

خلاصه
بهترین شرکت خدمات سئو
نوع خدمات
بهترین شرکت خدمات سئو
حوزه
کل کشور
توضیحات
ارائه دهندی کامل ترین و متمایز ترین خدمات سئو با تضمین صد در صدی برای نتیجه دهی تبلیغات