کامل ترین و تخصصی ترین دوره ی جامع آموزش سئو در سه دسته بندی مقدماتی – متوسطه و پیشرفته که با بهترین قیمت ، پیشتیبانی و پاسخگویی به سوالات شما در اختیار شما می باشد .

از مزایای این دوره ی آموزشی جامع سئو میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

۱- جامع ترین و کامل ترین دوره ی سئو (به اینصورتکه با مطالعه ی این دوره دیگر نیازی به هیچ دوره ی جانبی نیست)

۲- آموزش سئو برای دو دسته بندی وبسایت های وردپرسی و کدنویسی شده

۳- قیمت مناسب نسبت به حجم و کیفیت آموزش

۴- پر شدن آموزش توسط مدیر عامل شرکت ایرانیان ماناتاز

۵- پروژه محور بودن آموزش

۶- استخدام و شرایط بازارکار در شرکت ایرانیان ماناتاز در واحد سئوی سایت پس از مطالعه ی دوره و کسب تخصص در زمینه ی سئو

۷- پاسخگویی به سوالات و پیشتبانی ۲۴ ساعته در قسمت کامنت ها و یا واتس اپ 

(لازم به ذکر است برای استفاده از این دوره های آموزشی مقدماتی تا پیشرفته نیاز به ثبت نام در سایت و تهیه ی اشتراک “مانا” را دارید)

آموزش ۱

آموزش ۲

دوره ی آموزش سئوی متوسطه

آموزش ۳

دوره آموزش سئوی پیشرفته

دوره ی آموزش جامع گوگل آنالیتیکس شامل معرفی تمامی بخش های این ابزار بسیار کاربردی و حیاتی برای هر وبسایت در هر نوع فروشگاهی تا شرکتی .

ابزار گوگل آنالیتیکس ابزار بسیار پر کاربردی هست که بسیاری از وبسایت ها آن را نادیده می گیرند ، شما با استفاده از این ابزار می توانید تمامی آمار و ارقام مربوط به وبسایتتان ائم از : میزان بازدید صفحات – کابران فعال جدید و نرخ های مربوط به آن ها – میزان درآمدزایی و فروش سایت – میزان صفحات و رویدادهای پر بازدید سایت – آمار و ارقام مربوط به نرخ های تبدیل – تعامل و تبلیغات وبسایت شما و سایراطلاعات بی شمار و کاربردی دیگری را بدست آورید که با استفاده از آن ها می توانید بهتر و کامل تر وبسایت خود را مدیریت کنید .

 (لازم به ذکر است که با دریافت اشتراک مانا علاوه بر این آموزش می توانید دوره ی آموزشی مقدماتی تا پیشرفته ی سئو و دوره ی آموزش جامع تبلیغات آنلاین را نیز دنبال کنید )

آموزش ۴

آموزش جامع گوگل آنالیتیکس