دوره ی جامع و کامل آموزش وردپرس در سه سطح مقدماتی – متوسطه و پیشرفته که در این دوره تمامی نکات و مباحث مربوط به ساختار وبسایت – پلاگین ها – قالب ها – اصول طراحی (ui و ux ) و … به بهترین و جامع ترین شکل ممکن گفته خواهد شد .

همچنین شما می توانید با تهیه ی اشتراک تاز دوره های آموزشی المنتور حرفه ای ، اسلایدر رولووشن حرفه ای  ، گرویتی فرم مقدماتی تا پیشرفته و آموزش UI و UX مقدماتی و تخصصی را نیز مشاهده کنید .

لازم به ذکر است پس از اتمام دوره های آموزشی طراحی سایت شما به یک طراح وبسایت حرفه ای تبدیل خواهید شد و می توانید به بهترین شکل ممکن از تخصص خود در امور مربوط به طراحی سایت درآمد کسب کنید .

(لازم به ذکر است برای استفاده از این دوره های ی آموزشی مقدماتی تا پیشرفته همراه با آموزش المنتور حرفه ای ، آموزش اسلایدر رولووشن حرفه ای ، آموزش گرویتی فرم مقدماتی تا پیشرفته و آموزش UI و UX نیاز به ثبت نام و یا ورود به حساب کاربری خود در سایت و تهیه ی اشتراک “تاز” را دارید.)

آموزش ۱

آموزش مقدماتی طراحی سایت با وردپرس

آموزش ۲

آموزش متوسطه طراحی سایت با وردپرس

آموزش ۳

آموزش پیشرفته طراحی سایت با وردپرس

آموزش ۴

آموزش ۵

آموزش اسلایدر رولووشن حرفه ای

آموزش ۶

آموزش UI و UX

آموزش ۷

آموزش جامع گرویتی فرم

سایر آموزش های طراحی سایت برای کاربران با اشتراک طلایی . 

(لازم به ذکر است برای استفاده از این دوره ی آموزشی متفرقه که مربوط به افرادی است که تنها قصد مدیریت پنل وردپرس خود به صورت کاملا پایه و ابتدایی را دارند ؛ نیاز به ثبت نام و یا ورود به حساب کاربری خود در سایت و تهیه ی اشتراک “طلایی” را دارید)

آموزش پایه ی مدیریت پنل ادمین

آموزش مقدماتی پنل ادمین وردپرس