سطح مقدماتی تا پیشرفته

ورژن ۱

نمایش با اشتراک تاز

مدت زمان آموزش : ۳ ساعت و ۱۳ دقیقه

درباره ی این آموزش

گرویتی فرم از بزرگ ترین و کامل ترین افزونه های فرم ساز وردپرس می باشد که با امکانات بسیار جامع و کاملی که دارد از یک فرم ساز ساده پایه خود را فراتر گذاشته است و با استفاده از آن می توان به طراحی ساختار ها و منطق های بسیار پیشرفته نیز پرداخت.

گرویتی فرم با افزودنی های جانبی بسیار زیادی که دارد قابلیت های پی در پیی را برای شما فراهم می سازد و حتی می تواند خود را به یک فرم فروشگاهی نیز تبدیل کند و شما به گونه ای فرم هارا تنظیم کنید که بتوانید از آن ها برای خرید و فروش محصولات وبسایت خود استفاده کنید .

در دوره ی آموزش گرویتی فرم ما این افزونه را از مقدماتی تا پیشرفته آموزش خواهیم داد و مباحث این دوره شامل :

  • آشنایی با افزونه و سایر بخش های آن
  • آشنایی با تنظیمات فرم ها و تب های پیشرفته ی آن ها مانند : منطق شرطی ، مقادیر پیشفرض و سایر تنظیمات ، آشنایی با تمامی فیلدها و تمامی المان های افزونه ،
  • آموزش کامل بخش تنظیمات و در نهایت آموزش بخش افزودنی ها و معرفی چند افزودنی پر کاربرد .

تخصص شما پس از پایان دوره ی مقدماتی تا پیشرفته

شما پس از پایان دوره ی آموزش گرویتی فرم یاد خواهید گرفت فرم های بسیار پیشرفته و تخصصی ایجاد کنید و همچنین با استفاده از افزودنی هایی که این افزونه ی قدرتمند در اختیار شما قرار خواهد داد می توانید فرم خود را تبدیل به یک محصول سفارشی یا یک فرم ثبت نام و ورود و هر استفاده ی دیگری که با دریافت اطلاعات از کاربر همراه است تبدیل کنید و منطق های پی در پیی را در وردپرس با استفاده از این افزونه پیاده سازی کنید .

همچنین لازم به ذکر است با استفاده از فیلد html که گرویتی فرم در اختیار ما گذاشته است شما می توانید سایر المان های وردپرس را نیز با تنظیمات پیشرفته ی گرویتی فرم منطق سازی کنید که آموزش های لازم تمامی این بخش ها گفته شده است و شما با تمارین پی در پی و چالش هایی که برای خود ایجاد می کنید تخصص لازم را در این بخش ها کسب خواهید کرد .

پیش نیازها

تنها پیش نیاز این دوره تسلط بر طراحی سایت مقدماتی با وردپرس می باشد که شما تنها با تسط بر دوره مقدماتی طراحی سایت با وردپرس می توانید ، شروع آموزش این دوره را نیز استارت بزنید .

سر بخش ها

۱- آشنایی با گرویتی فرم و بخش های مختلف آن

۲- فیلدهای استاندارد

۳- فیلدهای پیشرفته

۴- ارسال نوشته

۵- فیلدهای قیمت گذاری

۶- تنظیمات فرم

۷- افزودنی ها

۸- پروژه ی آزمایشی

درباره ی استاد

این آموزش توسط مدیر عامل شرکت ایرانیان ماناتاز جناب آقای مهندس مهرشاد شادان مهر ضبظ شده است .

تخصص ایشان به شرح زیر می باشد :

متخصص و مدرس سئو – طراح سایت و برنامه نویس php – مسلط به نرم افزارهای 3d max و موشن گرافیک

رشته ی دانشگاهی :

لیسانس مهندسی نرم افزار

شادان مهر

ویدیوهای آموزش جامع گرویتی فرم

برای دسترسی به این محتوا لطفا از نوع عضویتی که برای شما مشخص شده است استفاده کنید .

( برای دریافت عضویت های ویژه ی ماناتاز مربوط به این برگه لطفا بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید یا در صورت داشتن عضویت وارد حساب کاربری خود شوید .)