طراحی وبسایت خاص

طراحی فرانت خاص

منظور از سفارش طراحی وبسایت خاص وبسایتی می باشد که از تمامی وبسایت هایی که روزانه در دنیای وب خواهید دید متفاوت و منحصر به فرد باشد ، این تفاوت و خاص بودن از ظاهر و فرانت سایت شروع و به بک اند و نوع آپشن ها و و ریز جزئیات امکاناتی سایت ختم می شود .

اگر بخواهیم منظورمان را از خاص بودن ظاهر یک وبسایت و طراحی وبسایت خاص واضح تر بیان کنیم میتوانید سری به مقاله ی جذاب ترین وبسایت های جهان بخش اول و جذاب ترین وبسایت های جهان بخش دوم ، بزنید که منظور درست ماناتاز از خاص بودن ظاهر یک وبسایت را متوجه شوید ، در لیست این مقاله وبسایت هایی را می بینید که هر کدام با تلفیقی از خلاقیت – نبوغ – تیم گرافیکی فوق العاده و برنامه نویسان حرفه ای چگونه ایده هایی نو و مملو از خلاقیت و زیبایی را به بهترین شکل ممکن پیاده سازی کرده اند .
همچنین لازم به ذکر است یکی از جدیدترین وبسایت های طراحی شده توسط ماناتاز یعنی وبسایت بازی راوی از این پکیج خاص استفاده می کند.

نکته ی لازم به ذکر این است که خاص بودن یک وبسایت از لحاظ ظاهری تنها به استفاده از انیمیشن ها و جلوه های حرکتی خاص و پیچیده نمیتوان دید هر چند که نقش استفاده از جلوه های بصری حرکتی با استفاده از کد نویسی را در زیبایی و طراحی یک وبسایت خاص را نمیتوان نادیده گرفت اما چیدمان – رنگ بندی – استایل تصاویر – بک گراندها و حتی فونت نوشته های یک وبسایت نیز میتواند به نحوی طراحی و پیاده سازی شود که وبسایت شما را از حالت عادی و عمومی به حالت خاص و تکی تبدیل کند.

لازم به ذکر است که فرانت و ظاهر یک سایت در صورتی که خاص و مجزا از بقیه باشد میتواند به تنهایی خود عامل تبلیغات و جذب مشتری باشد زیراکه یک وبسایتی که طراحی منحصر به فردی داشته باشد نشان دهنده ی آن است که هزینه ی سنگین به همراه یک تیم قدرتمند در پیاده سازی آن وبسایت نقش داشته اند و این خود میتواند اعتبار و قدرت آن سایت را برساند .

تا اینجا منظورمان را از خاص بودن سفارش طراحی سایت در قالب فرانت و ظاهر سایت بیان کردیم اما در بنده بعدی منظور خود از خاص بودن امکانات یک وبسایت را شرح میدهیم .

 

طراحی سایت خاص

برنامه نویسی بک اند خاص

منظور از بک اند خاص امکانات خاص و استثناعی یک وبسایت می باشد که در سایر وبسایت ها این قابلیت ها پیدا نمی شود .

به عنوان مثال یک وبسایت فروشگاهی را در نظر بگیرید از امکانات پایه ی طراحی وبسایت فروشگاهی میتوان به امکان خرید و فروش محصولات ، درگاه بانکی ، افزودن محصول به علاقه مندی ها یا سبد خرید – مقایسه ی محصول – انتخاب روش تحویل محصول و سایر امکانات پایه برای یک وبسایت اشاره کرد ، اما در اینجا امکانات خاص به امکاناتی مانند : امکان گرفتن وام از وبسایت برای خرید محصول ، امکان سه بعدی و به صورت واقعیت مجازی دیدن محصول – امکان استایل دهی دو بعدی و سه بعدی به محصول – امکان پروو و یا استفاده ی مجازی از محصول و … میتوان اشاره کرد که مثال بسیار خوبی از طراحی بک اند خاص و آنالیز شده توسط  شرکت طراحی سایت ماناتاز می باشد .

 

خلاصه
پکیج طراحی وبسایت خاص
نوع خدمات
پکیج طراحی وبسایت خاص
حوزه
کل کشور
توضیحات
طراحی وبسایت خاص به صورتیکه متمایز از سایر رقبا به نظر برسید و طراحی شما تبدیل به اعتبار شما بشود