پکیج طراحی صرافی آنلاین

(کامل ترین و تخصصی ترین پکیج صرافی ارزهای رایج و دیجیتال)

طراحی صرافی آنلاین

یکی از مهم ترین پکیج های مانای ماناتاز ، پکیج صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال می باشد که این پکیج از کامل ترین و جامع ترین
پکیج های ماناتاز بوده که تمامی امکانات لازم برای داشتن یک صرافی آنلاین مربوط به ارزهای دیجیتال و حتی ارزهای رایج بین المللی خواهد داد.

کارایی و قابلیت های اپلیکیشن

در طراحی صرافی آنلاین این پکیج یک وبسایت و یک اپلیکیشن لحاظ شده است به همراه پنل ادمینی که می تواند در قالب سایت و اپلیکیشن قرار بگیرد .

قابلیت های صرافی آنلاین :

خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و ارزهای رایج :

شما با سفارش ساخت صرافی ارزهای دیجیتال به ماناتاز می توانید قابلیت ارائه ی هزاران ارز رایج و هزاران ارز دیجیتال را برای خرید ، فروش و تبادل را داشته باشید .

ابزارهای آنالیزاتوری :

تمامی ابزارهای آنالیزی و هوشمند برای کاربران در پنل ادمین آن ها تعبیه شده است و کاربران می توانند
با استفاده از نمودارهای پیشرفته و تمامی ابزارهای آنالیزی به آنالیز و سیگنال دهی بپردازند .

پنل ادمین هوشمند  برای کاربران :

تمامی ریز جزئیات و قابلیت های پنل ادمین کاربران در بایننس در طراحی صرافی آنلاین ماناتاز و در قسمت پنل ادمین کاربران نیز لحاظ شده است و هر امکاناتی که پنل کاربران نیازمند آن می باشد در اپلیکیشن و وبسایت پیاده سازی شده است .

انواع روش های پرداخت :

طراحی صرافی آنلاین به گونه ای می باشد که کاربران می توانند به روش دلخواه خود (منظور از دلخواه روش ها و انتخاب هایی است که ادمین کل برای کاربران باز گذاشته است) پرداخت ارزهای دیجیتال و سایر ارزهای دیگر را انجام دهند .

انواع روش های تبادل :

کاربران می توانند به صورت دلخواه روش های تبادل را انجام دهند و این روش های تبادلی شامل روش های p2p ( کاربر با کاربر ) و کاربر با سایت نیز می باشد .

امکان تعریف Stoplost :

قابلیتی برای تعیین حداقل میزان سود و یا ضرر در معاملات ، که باعث می شود کاربر از سقف تعیین شده معمالات خود را انجام دهد .

قابلیت های پنل ادمین کل :

کنترل کاربران و نقش آن ها :

در پنل ادمین کل ، این قابلیت وجود دارد که شما بتوانید هر کدام از کاربران را حذف ، اضافه و یا نقشی را به آن ها اختصاص دهید.
و یا حتی بتوانید تمامی ریز جزئیات مشخصات آن ها را دیده و با آن ها به مکالمه بپردازید.
که این مکالمه می تواند از طریق تیکت و یا ارسال پیامی به پنل کاربری آن ها باشد.

سیستم حسابداری و مدیریت مالی فوق پیشرفته :

در طراحی صرافی آنلاین ، پنل ادمین دارای یک سیستم مدیریت مالی و حسابداری فوق پیشرفته می باشد ؛ که تمامی امکانات جامع و پیشرفته ی یک نرم افزار حسابداری قدرتمند را داشته و می تواند به دقیق ترین شکل ممکن ، درآمد ها ، سود ، زیان ، تراکنشات ، گزارشات مالی ، گزارشات انبارداری ، حداقل و حداکثر ها و … را درون پنل ادمین داشته باشید .

امکان تعریف روش های پرداخت و روش های تبادل :

ادمین قادر خواهد بود انواع کلاس های مربوط به روش های پرداخت برای ارزهای دیجیتال و یا رایج را تعریف کرده و همچنین روش های تبادلی را برای هر کدام از آن های تعریف کند .

ربات و هوش مصنوعی :

در پنل ادمین ربات هایی با هوش مصنوعی فوق العاده تعبیه شده است که به ادمین سیگنال های هوشمندانه ای را برای تبادلات می دهد .

کنترل کامل بر ارزها :

ادمین می تواند کنترل کاملی را بر ارزها داشته باشد و در ساعات مشخص و یا بازه های زمانی دلخواه برخی از آن ها را به لیست ارزهای وبسایت و اپلیکیشن اضافه یا کم کند .

پنل نرخ گذاری فوق پیشرفته :

پنل نرخ گذاری یکی از پیشرفته ترین قابلیت های پنل ادمین می باشد که ادمین با استفاده از آن می تواند الگوریتم هایی را با استفاده از کدنویسی برای نرخ های ارزها پیاده سازی کند که این سیستم کدینگ با استفاده از پایتون کار خواهد کرد .

تعریف کلاس های مالی و واسطه گری :

ادمین می تواند کنترل کامل و تخصصی بر روی درصد سود برای تراکنشات داخل وبسایت داشته باشد و
همچنین می تواند کلاس ها و الگوریتم های مالی و سودهی مختلفی را برای خود تعریف کند .

( این یک سوم از امکاناتی است که شما با سفارش ساخت صرافی ارزهای دیجیتال از آن بهره مند می شوید و
سایر امکانات به دلایل حفظ حریم مادی و معنوی شرکت محفوظ بوده و در صورت سفارشات قطعی شرح داده می شود.)

امکانات خاص پکیج

(لازم به ذکر است برخی از این امکانات می توانند تحت عنوان افزودنی به پکیج اضافه شوند .)

1- سیگنال دهی هوشمند :

مهم ترین و اصلی قابلیت خاصی که شما با سفارش صرافی آنلاین به آن دست پیدا خواهید کرد ، ربات های فوق پیشرفته با هوش مصنوعی بسیار قدرتمند برای سیگنال دهی می باشد .

این سیگنال دهی به گونه ای است که هوش مصنوعی بهترین پیشنهادات برای تبادلات را به شما می دهد و درستی پیشنهادات آن توسط ماناتاز به صورت صد در صد تضمین می شود و دلیل این دقت و تکنولوژی بالای هوش مصنوعی
در قدرتمندتر شدن آن با هر تبادل است که هوش مصنوعی به گونه ای می باشد که می تواند خود را با تبادلات مختلف و نوسانات بازار وقف داده و قدرتمندتر از هر لحظه شود .

هوش مصنوعی صرافی ارزهای دیجیتال

2- پکیج سرمایه گذاری – پکیج بازار گردانی :

در این پکیج قابلیت تعبیه ی پکیج سرمایه گذاری و انبارگردانی نیز می باشد به اینصورت که کاربران می توانند ارزهای رایج و دیجیتال خود را درون وبسایت شما سرمایه گذاری کرده و درصدی را به صورت ثابت و ماهیانه از شما دریافت کنند.
و شما با ارز سرمایه گذاری شده توسط کاربر سرمایه گذاری های دلخواه را انجام دهید .

( لازم به ذکر است قرار گرفتن این پکیج های درون وبسایت همراه با قرار گرفتن امکانات فوق پیشرفته ای در پنل ادمین کل می باشد به اینصورتکه ادمین می تواند درصدهای سودهی را کنترل کند و یا کلاس ها و روش های سرمایه گذاری متفاوتی را تعریف کند .

این کلاس ها می توانند از تعریف شراکت کاربر در سود و زیان ، شارژ واسط ، حساب های خارج از کشور و … باشد.)

سرمایه گذاری و بازارگردانی در صرافی آنلاین

3- سیستم متا تریدر :

این سیستم به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند با استفاده از برنامه نویسی الگوریتم هایی را پیاده سازی کنند ، این سیستم در بایننس نیز وجود دارد اما اینجا با این تفاوت است که برنامه نویسی با زبان پایتون انجام می پذیرد که یک زبان برنامه نویسی بسیار پویا و سریعی می باشد .

4- سیستم مدیریت مالی فوق هوشمند :

همانطور که در امکانات پنل ادمین صرافی آنلاین گفته شد این پکیج دارای یک سیستم حسابداری و مدیریت مالی
بسیار جامع و کاملی است که تمامی ریز تراکنشات و گزارشات مالی را برای شما نمایش و به صورت هوشمند پردازش می کند .

و …

( برخی دیگر از امکانات خاص و اختصاصی برای حفظ حریم خصوصی و امنیتی شرکت و جلوگیری از کپی برداری سودجویان قابل ذکر نمی باشد و برخی دیگر از امکانات در آپدیت های بعدی پکیج طراحی صرافی آنلاین اضافه خواهد شد.)

سیستم عامل و بخش فنی پکیج

این پکیج فوق العاده جامع در قالب یک اپلیکیشن و یک وبسایت می باشد که با پایتون نوشته شده است .

اپلیکیشن برای دو سیستم عامل اندروید و ios منشتر خواهد شد .

( نکته ی بسیار مهم : انتخاب زبان برنامه نویسی ، سبک برنامه نویسی بهینه و شناور و کدینگ منطقی باعث شده است تا این پکیج دارای حداکثر سرعت و واکنش گرایی ریل تایم باشد و همزمان با چندین هزار کاربر فعال نیز بتواند
حداکثر سرعت را بدون کوچک ترین لگ و کندی ارائه دهد ؛ همچنین امنیت فوق العاده و تضمینی در سورس کدهای پکیج از نکات دیگر قابل اهمیت می باشد .)

مزایای رقابتی ماناتاز در این پکیج

  • سرعت فوق العاده :

این پکیج در وبسایت و اپلیکیشن خود از حداکثر سرعت کاربری استفاده می کند.
و به علت حساس بودن لحظه ای انجام شدن تراکنشات بسیار بر این امر دقت شده است که سرعت پاسخگویی و بهینه سازی کدینگ اپ و سایت در حد میلی ثانیه باشد .

  • امنیت :

یکی از مهم ترین مباحث در طراحی صرافی آنلاین ، تضمین امنیتی و جلوگری از حملات هکرها و سایر باگ های امنیتی می باشد زیراکه کوچک ترین مشکل امنیتی می تواند میلیاردها تومان خسارت به وجود آورد .
به همین علت ماناتاز تضمین امنیتی این پکیج را به صورت طولانی مدت و تا زمانی که ماناتاز پشتیبان پکیج شما می باشد ، می دهد .

  • امکانات خاص و جامع :

این پکیج دارای امکانات و افزودنی های خاص و بسیار کاربردی ای می باشد که در مقایسه با سایر عناوین قابل قیاس نیست .

  • قیمت مناسب :

این پکیج در ازای امکانات فوق العاده جامع و کاملی که ارائه می دهد در مقایسه با رقبا دارای بهترین و اقتصادی ترین قیمت پایه می باشد .

  • استراتژی تبلیغاتی :

همانطور که می دانید ، در حال حاضر ما شاهد تعداد بسیاری صرافی آنلاین می باشد و در کنار تعداد بی شمار رقیبی که در این زمینه ی فعالیت وجود دارد ؛ کلاه برداری ها و دزدی های بسیاری نیز می شود.
به همین خاطر قائدتا مردم بسیار سخت می توانند اعتماد کنند و سرمایه ی خود را به مارکت های این چنینی بسپارند .
راه حل این موضوع یک مارکتینگ بسیار قدرتمند در تمامی پلتفرم های آنلاین می باشد ، که واحد تبلیغاتی ماناتاز این تضمین را می دهد که روند اعتماد سازی مشتریان و کاربران را با پروسه های تبلیغاتی ای که انجام می دهد ، بسیار ایمن تر و راحت تر کند .

  • پشتیبانی طولانی مدت :

پشتیبانی ای که ماناتاز برای پکیج سفارش صرافی آنلاین ارائه میدهد یک پشتیبانی طولانی مدت و همیشگی می باشد ، زیراکه پس از راه اندازی این بیزینس و بالا رفتن میزان کاربران و محبوبیت شما در میان رقبا ،
پشتیبانی هایی ائم از : پشتیبانی های آموزشی ، رفع مشکلات فنی و احتمالی ، آپدیت های جدید و … از مهم ترین نیازهای شما محسوب می شود که ماناتاز این نیاز را به خوبی شناخته و به صورت همیشگی برطرف خواهد کرد .

تعرفه ها

پکیج صرافی آنلاین P2P

قابلیت افزودن امکانات اضافی
تومان ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰
  • یک تالار معمالاتی با یک نفره فروشنده ی کوین و یک نفر خریدار کوین
  • ORDERE گذاشتن در تالار تعامالات و جابه جایی سفارشات بر اساس ORDER ها
P2P

پکیج صرافی Third Person

قابلیت افزودن امکانات اضافی
تومان ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰
  • اتصال به یک صرافی خارجی مانند بایننس
  • انجام پروسه ی خرید با استفاده از لیکوئیدیتی درون صرافی خارجی
  • انجام تراکنشات با دریافت سود از کاربر
third person

پکیج شگفت انگیز صرافی آنلاین

قابلیت افزودن امکانات اضافی
تومان ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰
  • شامل تمامی قابلیت های صرافی آنلاین
  • شامل تمامی قابلیت های پنل ادمین
  • شامل تمامی تمامی امکانات پکیج خاص همراه با سیگنال دهی هوشمند
شگفت انگیز
خلاصه
سفارش و طراحی صرافی آنلاین
نوع خدمات
سفارش و طراحی صرافی آنلاین
نام ارائه دهنده
ایرانیان ماناتاز,
اصفهان - خیابان ابوریحان بیرونی , Telephone No.02128425884
حوزه
کل کشور
توضیحات
سفارش ساخت صرافی آنلاین | طراحی صرافی آنلاین با امکاناتی شامل : خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و ارزهای رایج تا سیگنال دهی هوشمند و ..