دوره ی آموزشی پریمایر مقدماتی تا متوسطه شامل آموزش حرفه ای تدوین و ادیت فیلم و انیمیشن . پریمایر یکی دیگر از نرم افزارهای حرفه ای شرکت معتبر ادوبی می باشد که به صورت کاملا اختصاصی برای تدوین و ادیت فیلم طراحی شده است .

لازم به ذکر است شما در این نرم افزار قدرتمند علاوه  بر تدوین و ادیت فیلم می توانید به افکت گذاری های ابتدایی نیز بپردازید و انیمیشن های دو بعدی ساده ای را نیز ایجاد کنید که تمامی این مباحث در این دوره ی آموزشی بیان خواهد شد .

نیاز شما به یادگیری این نرم افزار در این است که شما در هر فیلدی که هم مشغول به فعالیت باشید قطعا روزانه یا هفتگی نیاز به ادیت و ویرایش یک سری ویدیوها و یا انیمیشن های کاری یا حتی شخصی دارید که شاید برایتان سوال پیش بیاید که این ویرایش با استفاده از اپلیکیشن های موبایل نیز امکان پذیر است اما ماناتاز این تضمین را به شما می دهد که مباحثی که شما در این دوره ی آموزشی یاد خواهید گرفت بسیار فراتر از آپشن های اپلیکیشن های موبایلی است و معنای ادیت و تدوین با دوره ی آموزشی پریمایر متفاوت خواهد بود .

از مزایای این دوره ی آموزشی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جامع و کامل بودن
  • پروژه محور
  • ضبط شده توسط مدیر عامل شرکت ایرانیان ماناتاز
  • پاسخ به سوالات کاربران به صورت لحظه ای

(لازم به ذکر است برای استفاده از این دوره ی آموزشی مقدماتی تا متوسطه نیاز به ثبت نام و یا ورود به حساب کاربری خود در سایت و تهیه ی اشتراک “مکس” را دارید)

(لازم به ذکر است با تهیه اشتراک مکس می توانید به دوره ی آموزشی فتوشاپ مقدماتی تا متوسطه نیز دسترسی داشته باشید)

آموزش ۱

آموزش پریمایر مقدماتی

آموزش ۲

آموزش پریمایر متوسطه