فتوشاپ را می توان هسته ی گرافیکی تمامی خدمات برنامه برنامه نویسی و آنلاین از طراحی سایت تا بازی سازی دانست وشما در هر فیلدی که کار کنید نیازمند تسلط بر فتوشاپ هستید ، پس می توان نتیجه گرفت فتوشاپ از حیاتی ترین ابزارهای روز در دنیا می باشد و نیاز گرافیکی – طراحی و فرانت سازی ما به این ابزارتمامی ندارد .

دوره ی آموزش جامع فتوشاپ از مقدماتی تا پیشرفته به صورت کاملا پروژه محور همراه با معرفی تمامی بخش های تخصصی فتوشاپ و نحوه ی کار با آن ها .

آموزش ساخت و ادیت حرفه ای تصاویر – فرمت ها و خروجی های آن ها – ابزارهای کارآمد و افزودنی ها – جلوه های ویژه و فیلتر ها – آموزش صفر تا صد لایه ها و تمامی منوها – ساخت تصاویر سه بعدی – انیمیشن سازی و … که تنها بخشی از سرفصل های این دوره ی تخصصی می باشد .

همچنین ما در بخش آخر این دوره ی آموزشی مجموعه پروژه های فتوشاپ را جمع آوری کرده ایم ، که به شما کمک می کند ، تمامی مواردی که در سه دوره ی آموزشی قبلی را یاد گرفته اید ، به بهترین شکل ممکن در قالب بیش از ۳۰ پروژه یاد بگیرید که چگونه پیاده سازی کنید.
این پروژه ها اکثرا چالش ها و نیازهای شما کاربران عزیز می باشد که به شکل های مختلفی پیاده سازی شده است و تمامی آموزش های که دیده اید را به چالش خواهد کشید.

(لازم به ذکر است برای استفاده از این دوره ی آموزشی مقدماتی تا پیشرفته نیاز به ثبت نام در سایت و تهیه ی اشتراک “مکس” را دارید)

 

آموزش ۱

آموزش فتوشاپ مقدماتی

آموزش ۲

آموزش متوسطه فتوشاپ

آموزش ۳

آموزش فتوشاپ پیشرفته

آموزش ۴

آموزش پروژه های فتوشاپ