این دوره ی آموزشی تبلیغات در یک فصل جامع و کامل تمامی متدهای تبلیغاتی کاربردی روز دنیا را به شما معرفی خواهد کرد . هدف ما از این انتشار این دوره ی آموزشی این است که شما بدانید پس از آماده سازی سفارشتان توسط شرکت ایرانیان ماناتاز در انواع طراحی سایت و سئو تا طراحی اپلیکیشن تا بازی سازی شما چه پروسه ای را برای تبلیغات در پیش خواهید داشت ؛ زیراکه ساخت نرم افزار – سایت – بازی و یا هر پلتفرم دیگری تنها ۵۰ درصد کار می باشد و ۵۰ درصد دیگر تبلیغات می باشد که بسیار مهم است شما چگونه این پروسه های تبلیغاتی را مدیریت کنید .

در این دوره ی آموزشی به بهترین و کامل ترین شکل ممکن هر کدام از خدمات شرکت ایرانیان ماناتاز شامل طراحی سایت و سئو – طراحی اپلیکیشن و بازی سازی و در نهایت انیمیشن سازی بهترین روش های تبلیغاتی برای شما گفته شده است که شما اگاه شوید برای تبلیغات خود از هزاران روش موجود کدام را برگزینید . (لازم به ذکر است یکی از مزایای رقابتی ماناتاز در جامع بودن آن و انجام دادن پروسه های تبلیغاتی است و تمامی روش های گفته شده در آموزش توسط واحد تبلیغات ماناتاز به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن قابل پیاده سازی می باشد )

(لازم به ذکر است برای استفاده از این دوره ی آموزشی مقدماتی تا پیشرفته نیاز به ثبت نام و یا ورود به حساب کاربری خود در سایت و تهیه ی اشتراک “مانا” را دارید)

آموزش ۱

دوره ی آموزش تبلیغات آنلاین